Rejs CIRRUSEM do Dziwnowa – maj 2016

Kolejny długi majowy weekend w 2016 roku postanowiliśmy również spędzić odbywając rejs, wpadliśmy więc na pomysł aby popłynąć do Dziwnowa lub Kamienia Pomorskiego z zamiarem pozostawienia na sezon letni jachtu CIRRUS nad morzem, tak aby dojeżdżać sobie w okresie wakacyjnym w weekendy mając do wyboru nowe akweny do żeglowania a przy okazji własną bazę noclegową. Wypłynęliśmy z naszego macierzystego portu…

czytaj więcej

Wodowanie w Gądnie 2016

Po rejsie na kanał Finow, ostatnie 2 weekendy postanowiliśmy spędzić w Gądnie zajmując się wodowaniem i przygotowaniem sprzętu wodnego jak i lądowego do sezonu Wodowanie sportowej żaglówki oraz pontonu w Gądnie w tym sezonie odbyło się jednorazowo transportem na przyczepie. Nie wszystko poszło od razu po naszej myśli, gdyż po wodowaniu żaglówki okazało się że brakuje jednego ważnego elementu przez…

Rejs na Finowkanal – majówka 2016

Podczas majówki 2016 r. odbyliśmy prawie tygodniowy rejs, którego głównym celem był zabytkowy kanał Finow. Rejs podzielony był na kilka etapów – z różnych przyczyn nie mogliśmy odbyć całej trasy jednym ciągiem. Pierwszy planowany,piątkowy etap ze Szczecina do Schwedt okazał się krótszy ponieważ jednodniową przerwę zrobiliśmy kilka kilometrów wcześniej, na przystani w Gartz. W sobotę odbyło się bardzo ważnie wydarzenie…